Crazy Boys
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En lille hilsen

2 deltagere

Go down

En lille hilsen Empty En lille hilsen

Indlæg  Martin G Tors Feb 21, 2008 10:10 pm

Hey alle i gamle Solrød drenge kan se i havde en kanon første sæson. Hvordan er kravene for at kune spille sig på Sunred Beach holdet??? For turen er på vej til KBH i løbet af året håber jeg på. Så orker jeg ikke lige at tage turen til Solrød for at tage en tørn for Gulddrengene. Så skulle bare hører om muligheden for lidt spilletid sammen med gamle holdkammerater

Martin G
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lille hilsen Empty Sv: En lille hilsen

Indlæg  ilia10 Tors Feb 21, 2008 11:09 pm

Hehe! Der nok ikke de helt store krav, bare du kan møde op til tiden og ikke er stiv når du møder til kamp. Hvis du kan opfylde de krav, så er der nogen stykker som får det svært i år....Men håber da, at alle er lidt mere seriøse til denne sæson.

ilia10

Antal indlæg : 5
Registration date : 27/12/07

Tilbage til toppen Go down

En lille hilsen Empty En lille hilsen

Indlæg  Storm Fre Feb 22, 2008 4:16 pm

Lige meget hvad, dukker jeg op spirit stiv til søndagskampene, hvis de ligger lige så tidligt som sidste år.

Håber at andre vil gøre mig kunsten efter.. Very Happy

Storm
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lille hilsen Empty Altid brug for en mere..

Indlæg  Rønmann Søn Feb 24, 2008 11:15 am

Hejsa

Det er lige nøjagtig hvad dette hold er lavet for. Gamle Solrød drenge som er flyttet til KBH og ikke lige ´gider suse til Solrød hele ugen...

Selvom vi pt. har et super stærkt hold - er der stadig plads er jeg sikker på. Det lykkedes vidst kun én gang sidste år at få 14 mand til at møde op.. Men det er jo anderledes i år.. rendeer

Forza Sunred

Rønmann
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lille hilsen Empty Du er mere end velkommen!!

Indlæg  Lille Larsen Fre Feb 29, 2008 2:43 pm

Du er mere end velkommen, hvis du kan love os at lave 30-40 kasser pr. sæson som på Guldholdet Cool - så du kommer bare..
Mvh

Jesper L Larsen

Lille Larsen

Antal indlæg : 2
Registration date : 26/12/07

Tilbage til toppen Go down

En lille hilsen Empty Nice

Indlæg  Martin Lør Mar 01, 2008 6:59 pm

Men jeg bor stadigvæk i Solrød men er villig til at tage turen til KBH og spille med hvis i har søndagskampe. For arbejdstiderne er ikke så gode med at kunne spille lørdag. Hehe. Og det med at drikke det kender jeg intet til op til kampdag. Men hvor i KBH er det så i spiller og hvad med træningsdage????? Lille Larsen skal da se om jeg også kan presse så mange mål ind for jer som for Guldholdet. Hehe. Skulle ikke være et problem med gode medspillere

Martin
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lille hilsen Empty Sv: En lille hilsen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum